2011. április 5., kedd

Partybeszámoló - Talamasca

2011. Április 1. - Talamasca, Almássy Hall


Vártuk, mint a Messiást. Jó volt. Vagy legalábbis majdnem. Elkaptam úgy 2 órát, az bitang veretés volt, előtte meg utána viszont szenvedés. Pozitívumnak Oleg szettjét mondanám, istenkirály volt, nekem, illetve nekünk pont az a zene, amikor "nincs megállás". Nekem tetszett a dekó is, bár nagyon világos volt a sok lógó, UV-ban tündöklő dísz, ami nem lett volna baj, de lehetett volna benne valami váltás, mondjuk mikor feljön Talamasca, UV kikapcs, csak lézer, meg ehhez hasonló ötletes dolgok, amik feldobják a partyt. Ebből kifolyólag elől a kivetítőket középről már nem is lehetett látni. Érkezéskor jó ötletnek tartottam a hátul, középen elhelyezett széksorokat, az első sört még ott, ülve fogyasztottam el hangolódva a zenére, de a később kialakult tömegnyomor miatt legszívesebben kivágtam volna az összes széket. Még úgy is kevés lett volna a hely. Oleg szettjén még elől verettünk, volt hely, voltak csinos, taposós lányok, a kezembe meg sör, minden jó volt. Aztán Talamascáról már kevesebb dolog jut eszembe, nem csak a sör miatt... Reggel a többiek egyetértettek velem, hogy nem volt nagy szám. Még hátul is alig fértünk el, nem hogy bemenjünk előre. Próbálkoztunk, feladtuk. Hátul meg ugye középen a székek, szélén álltunk, libasorokba mentek el mellettünk az emberek, oké hogy goán vagyunk, béke meg szeretet, de pont nem azok az emberek járnak fedett goára, akik ne kúrnák fel az agyam pikkpakk. Hajnalra meg már leszívták az agyam, elfogyott az energy, meg bent a levegő, egy ideig a biztonságiak még tudták szabályozni a dohányzást, de úgy 4 fele már mindenki bent cigizett. Ja és azt úgy mégis hogy gondolta a szervezés, hogy ennyi embernek elég az a kis szutyok WC??? 

Összességében nem volt rossz, nekem megérte az a 2 óra veretés, láttuk, hallottuk Talamascát, és egyből party után iszonyat jót bográcsoztunk a ványi erdőben egészen délutánig. :)
A tanúlság meg az, hogy beltéren sose lesz tökéletes party, még ahhoz fogható se. Várjuk a nyitót!!!

nincsmegallas

1 megjegyzés: